PRESENTATION VENDELA

Namn: Vendela

Ålder: 21

Nuvarande hemort: Norrköping

Hemhemma: Motala

 

Post: Sekreterare och Sektionsrepresentant

Vad innebär posten: Som sekreterare för jag protokoll under alla våra möten och ser till att alla i SoCeR får ta del av protokollet snart efter mötet. Som sektionsrepresentant sitter jag med i sektionen och representerar SoCeR, jag är som en länk däremellan, varannan vecka är det möte.

 

Vad gör du helst på fritiden? Hänga runt med vänner & familj. Kanske ta ett glas vin och läsa en riktigt gripande bok med.

Vad äter du helst? Allt som jag inte behöver laga, typ godsaker ifrån olika delikatesser. Raggmunk och fläsk är också förjäkla gott!

Om du var ett djur, vilket skulle det vara och varför? Delfin, för alla tester om vilket djur jag skulle vara resulterar i att jag blir en delfin (!?) Jag är ju en badkruka! Skulle jag få välja helt fritt så är det nog en leopard, dem är fina & snabba.

Det här är jag beroende av: Människor & Kärlek

Vad är det bästa med Trappan? Allt trevligt folk som hänger där, alltid god stämning!

Favorit dans:  ”Lambo;)”

Motto: ”Fyll dina dagar med liv & inte ditt liv med dagar”

 

 
SoCeR 14/15 | |
Upp