PRESENTATION LIV

Namn: Liv Kjær Andersen

Ålder: 20

Nuvarande hemort: Linköping

Hemhemma: Hestra

Post: Sponsor, kläd och overallsansvarig

Vad innebär posten: Som sponsoransvarig har jag huvudansvaret när det gäller att få sponsring till våra aktiviteter och hålla i kontakten med våra sponsorer. Som klädesansvarig ser jag till att vi i SoCeR ser alldeles top notch ut hela tiden! Sist men inte minst ansvarar jag för att alla nya socionomstudenter kan köpa de snyggaste overallerna på campus och på så vis glänsa som få på alla kravaller!

Vad gör du helst på fritiden? Umgås med mina fenomenala vänner och hänger på trappan såklart.

Vad äter du helst? Saker som är nyttigt för själen!

Om du var ett djur, vilket skulle det vara och varför? En röd ara! Den är lite lagom uppkäftig och kan bita till. Den är relativt intelligent om den vill men skitar ändå mest bara ner. Gillar stilen, låter lite som en festerist!

Det här är jag beroende av: Grädde.

Vad är det bästa med Trappan? Den ack så fina Dubbel-Spentan!

Favorit dans: Socionomdansen alla gånger.

Motto: I scream, you scream- we all scream for ice cream!

 

 
SoCeR 14/15 | |
Upp