Victoria

 

Hej, mitt namn är Victoria och jag är 21 år gammal. 
Född och uppvuxen i det lilla samhället Mantorp här på Östgötaslätten, men är numer bosatt i den vackra staden Norrköping. Som del av det söta SoCeR gänget är jag sekreterare och sittningsansvarig. Vilket innebär att jag för protokoll under våra möten och tillsammans med Anna arrangerar alla era sittningar under året – en fantastiskt rolig uppgift!

På fritiden umgås jag med härliga människor och njuter av livet som festerist. Ett av mina absolut största intressen är att resa, framförallt söderut till värmen. Möter livet med nyfikenhet, ett leende och en god aptit för mat och dryck!
Är supertaggad för att träffa alla Nollan och tillsammans ska vi göra detta till ett grymt år!

Beroende: Sandstränder och mysdress - inte samtidigt såklart 
Motto: Live, laugh and love.

SoCeR 13/14 | |
Upp