Lollo


Tjääna!
Lollo heter jag och är en galen brud, född och uppvuxen i Linköping. Nu när jag snart går in på mitt 22:a levnadsår i detta jordaliv tar jag även mitt pick och pack och flyttar till älskade Norpan (något jag borde gjort för länge sen!) och blir sambo med min kompanjon och partner in crime Jelly! I SoCeR är min position gyckel/Bitenansvarig.Detta innebär att jag bär största ansvaret (självklart med hjälp av övriga i SoCeR) för att gyckel såsom sånger och filmer blir gjorda och att vara sugar-mama åt vår älskade maskot Biten! Hittar ni mig inte skakandes på rumpan på trappans dansgolv är chansen stor att jag sitter i en soffa och garvar åt sit-coms på tv, helst "vänner" eller "the big Bang theory".
Ser fram emot att lära känna er alla i augusti!

Beroende av: big Bang theory, choklad och godis!
Motto: that's My spot!
 
SoCeR 13/14 | |
Upp