Linn

 
Hej på er!
Jag heter Linn och är IT, foto och overallsansvarig i SoCeR 13/14. Dessa poster innebär att jag har ansvar för att nolle-p och andra evenemang förevigas genom kameralinsen, att vår facebook sida och blogg är uppdaterade samt att tillsammans med Jelly se till att de nya socionom studenterna får fina gula overaller att ha på sig.
 
Jag är en glad finlandssvensk tjej och innan jag flyttade till Norrköping för ungefär 1 år sedan bodde jag i Esbo, Finland. Jag har varit nöjd med mitt val och det första året som student på socionomprogrammet har varit helt fantastiskt roligt. På fritiden är jag extremt förtjust i att ha det kul med vänner, dansa på trappan, läsa deckare, fota och baka. 
 
Jag ser mycket framemot det kommande läsåret. Vi ses!
 
Beroende av: Skratt, godis, snällhet
Motto: WOHOOOO
SoCeR 13/14 | |
Upp