Jennifer

 
Hejsan! 
Jag heter Jennifer-Linnea, även kallad Jelly. I SoCeR 13/14 är mina positioner sektionsrepresentant, dryckesansvarig och även overallsansvarig. Vad jag gör i dessa uppdrag är att gå på sektionsmöten där det diskuteras kring utbildningen och även event för socionomer och tillsammans med Linn ser jag även till att overallerna till de nya ettorna beställs och levereras i tid. Vad min post som dryckesansvarig innebär får ni veta senare under året *blink*.
 
Jag är född och uppvuxen i en av Stockholms förorter och direkt efter gymnasiet flyttade jag ner till Östergötland för att studera Socionomprogrammet vid Linköpings universitet. Saker som jag tycker om är bland annat SoCeR (framförallt!!), hästar, hundvalpar (eller alla slags djurbebisar egentligen), sol, strumpor och att mysa.
 
Längtar tills vi ses i Augusti, ha en fortsatt bra sommar tills dess!
 
Beroende av: stickade tröjor
Motto: YOLO!!!!!!!!!!
SoCeR 13/14 | |
Upp