Elin

 
Tjena! 
Det är jag som är Elin och har posten som general i SoCeR 13/14. Detta innebär att jag ska se till så att vårat festeri drivs framåt, samt ha koll på att alla gör sina uppgifter. Jag fungerar även som en länk mellan vårat festeri, SoCeR, och de andra festerierna på campus Norrköping, vilket bland annat är nödvändigt i planerandet av gemensamma fester och aktiviteter. Denna post innebär kort och enkelt att jag ofta är på möten av olika slag.
 
Jag är född och uppväxt i Stockholm, och det är även där jag har bott i hela mitt liv förutom då jag bosatte mig på den fantastiska lilla thailändska ön Koh Tao under 7 månaders tid för att göra min divemasterutbildning, och självklart även under det senaste året då jag befunnit mig i kära östergötland. Så dykning och att resa runt i världen är min stora passion här i livet, men just nu stormtrivs jag med att befinna mig i Norrköping och att läsa på Socionomprogrammet.
 
Det ska bli väldigt kul att träffa er alla i augusti, 
ha det så fint tills dess!
 
Beroende av: Kaffe
Motto: Vad gör det om hundra år när allting kommer omkring?
SoCeR 13/14 | |
Upp