Carro

 

Hej på er alla där ute :)

Mitt namn är Carro Hansen och i SoCeR har jag posterna fest-, sponsor- och affischeringsansvarig. Vilket enkelt betyder att jag tillsammans med Ella (och givetvis i samråd med hela SoCeR) planerar tema etc. på fester/eftersläpp sköter kontakt med sponsorer och designar de affischer som kommer sitta uppe under året.

Jag är halvdansk, kommer från Jönköping men har även bott en sejour i Fredrikshamn innan jag flyttade hit till Norrköping för ett år sedan. Det har varit ett helt fantastiskt år och ser ännu mer fram emot nästa. Utöver studierna så är jag idrottsintresserad och har länge spelat innebandy, gillar att hänga på Trappan, kolla TV-serier och äta glass, Twister på sommaren, Ben & Jerry på vintern.

Ser fram emot att träffa alla nya studenter under Nolle-P 

Beroende av: skratt, ironi, vänner
Motto: Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

SoCeR 13/14 | |
Upp