Annelie

Jag är annelie och är kassör och vice general i SoCeR 13/14. Som kassör har jag ansvar för vår ekonomi och har koll på exempelvis försäljning av märken och fakturor till Trappan. Som vice general står jag vid Elins sida som ett extra stöd och hoppar ibland in på möten om hon har förhinder.

Jag är en norrlandstjej som är född och uppvuxen i den vackra staden Luleå. Dock har jag under de senaste åren flytt från vinterkylan för att göra det jag gillar mest: resa! Var också det som tog mig ner till Linköping för tre år sedan då jag började en globalkurs på folkhögskolan där. Spontan och nyfiken på världen kan man beskriva mig som! Men nu har jag även hittat en plats i Sverige där jag trivs otroligt bra, nämligen Norrköping och på socionomprogrammet.

Beroende av: sommar och äventyr
Motto: Det löser sig. Åk!
 
SoCeR 13/14 | |
Upp