Presentation - Sandra Persson

Namn? Sandra Persson
Smeknamn? Var inte ett rart barn, så jag fick inte så många namn... Men jag blev iallafall kallad efter mitt efternamn på fotbollsplanen, det är ju alltid nått!
Födelseår? 1993
Hem-hemma? Borlänge, Dalarna
Post? Fest- och sittningsansvarig

Om du fick en superhjälteförmåga vad skulle det vara?
Åh, jag har alltid drömt om att kunna pausa alternativt spola fram tiden..Jag menar, tänk om man kunde pausa tiden under en tenta för att få mer skrivtid!? Eller för att kunna spola tillbaka tiden till något himla kul under en tråkig föreläsning? Vore ju helt fantastiskt!

Vad är det bästa med Norrköping?
Oj vilken klurig fråga, Norrköping bjuder ju faktiskt på allt! Men jag skulle nog säga att det absolut bästa är att världens bästa festeri bor i staden! Jag menar, det är ju vi som gör staden!

Det sötaste du vet?
Alltså, det sötaste som finns är ju såna där söta djur-klipp i facebookflödet, typ små minigrisar som nöffar... SÅ SÖTA.
SoCeR 15/16 | |
Upp