PRESENTATION KAROLINA

Namn: Karolina Berglund

Ålder: 21 år

Nuvarande hemort: Norrköping

Hemhemma: Åtvidaberg (typ..!)

 

Post: Kassör och Vice general

Vad innebär posten: Som kassör har jag hand om SoCeRs ekonomi, jag är exempelvis ansvarig för försäljning av märken och biljetter och jag betalar/skickar våra fakturor. Som Vice general är jag generalens högra hand, jag finns som ett stöd när han behöver hjälp och hoppar in när han får förhinder.

 

Vad gör du helst på fritiden? – umgås med mina vänner, hänger på trappan och tränar! Så fort ingen hör (tror jag) sjunger och spelar jag!

Vad äter du helst? – Kycklingkebaben och frusen mango!

Om du var ett djur, vilket skulle det vara och varför? – hm.. enligt alla tester är jag en varg, vilket jag skulle vara nöjd med, men om jag fick välja fritt skulle jag vara en tiger, en jävligt stor en, för de är världens finaste djur, de är snabba och farliga men ser så mysiga ut <3

Det här är jag beroende av:  min kalender, saker att göra, kaffe och självklart mina vänner!

Vad är det bästa med Trappan? – alla sköna människor som alltid är där!

Favorit dans: socionomdansen såklart!

Motto: Äh vafan..

 

 
SoCeR 14/15 | |
Upp