Malin!!

Hej Nollan och ni andra!



Mitt namn är Malin och det är jag som är foto- och märkesansvarig i SoCeR 12/13, vilket innebär att jag kommer fota alla aktiviteter under året och ha ansvar över att det finns märken som ni kan köpa och sätta på era overaller! Det är också jag som antecknar allt viktigt(!) som tas upp på våra möten och så sitter jag även på posten som Vice general. Jag är född och uppvuxen i Sollentuna utanför Stockholm och bodde där ända tills jag flyttade hit till underbara Norrköping för ett år sedan. Jag skrattar gärna åt mina egna skämt, är svag för snygga skor och älskar att dansa, och då menar jag inte bara på Trappan utan även på fritiden. Tillsammans med 5 andra socionomtjejer ingår jag i SoCcrew, en dansgrupp som mer än gärna uppträder på sittningar och dylikt. Utöver dansen så har vännerna en stor plats i mitt liv och nu tycker jag det här börjar låta allt för mycket som en kontaktannons så nu slutar jag!


Grattis till intagningen Nollan, hoppas vi ses under Nolle-P!

Beroende av: Mjölk och hudlotion(dock inte i kombination!)
Livsmotto: Ett gott skratt förlänger livet!

SoCeR 12/13 | |
Upp